2016-08-24

Mouru-lakkaa

Tervehdys taas tällekin viikolle. Lyhyestä virsi kaunis. 

Kynsillä Picture Polishin uusimmasta julkaisusta ihanan kaunis vihrulainen Meow, eli Mouru-lakka. Kisut on ihania ja niin on lakkakin. 
Näille töpökynsille piisaa yksi reilu kerros ja pidemmille varmasti kaksi. Mene ja tiedä. Kynteni ovat olleet surkeuden esikartano alkuvuodesta saakka. Kun yksi kasvaa ehjäksi, napsahtaa naapuri. Ketjureaktio jatkuu. 

Olen kuitenkin lakkaillut kynsiä mutten esitellyt niitä täällä. Eikä näissäkään sinänsä mitään esittämistä ole. Lakka vaan on niin hemmetin kaunis että halusin tulla puskista se kynsillä.


 Mikäli olet vihreän ystävä, tämä on must have.



  • Picture Polish Meow
  • Über Chic 8-02
  • Barry M Silver Foil
Palaillaan taas ensi viikolla, aiheena, noh, jotain :D 





30 comments:

  1. Mourulainen mietityttää, kiinnostaisi hankkia ihan nimen takia :) kaunis on värinä mutta vielä en ole sortunut ostamaan ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mun mielestä tää on ihan tosi kaunis ja ehkä joa suosikkini tästä julkaisusta, kandee hommata Taina :)

      Delete
  2. On se kyllä somanvärinen tapaus... joka mulla on hankkimatta mutta harkinnassa kuitenkin. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Suosittelen, on kaunis ja laadukas lakka. Kiitti E-S :)

      Delete
  3. Mulla on tuo lakka, vaikka en juuri tuollaisista oikein tykkää omilla kynsillä. :D Pitää miettiä oikein kivat koristelut, että lakan sävy ei häiritse. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. On se yks tapa koristella, peittää alla oleva :D Thanks Belegwen :)

      Delete
  4. Mie oon reilun viikon päivät mutustellut tätä, että tarvinko tämän... Ja nyt tulin johtopäätökseen, että T-A-R-V-I-N! Todellakin tarvin! Sen verran kauniilta näyttää tämä ♡

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tää on kyllä tosi nätti, oon ite hirmu tyytyväinen että otin! Kiitti Nanne :)

      Delete
  5. On se kaunis. Harkitsen vakavasti.

    ReplyDelete
  6. Mä en ole saanut tätä(kään) vielä kynsille. Musta tässä on aika lailla täydellinen sävy. Tummanvihreä muttei yhtään jouluinen, kun taittaa just sopivasti siniseen :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. On niiin nätti maukulakka että! Aikansa kutakin, teet sitte jotku kivat kissankynnet :)

      Delete
  7. Oooh, ehdoton must have! Menee heti himotus-listalle, tää on pirun nätti ♥ Ja niin on kynnetkin, yksinkertaisen tyylikkäät :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lakka on kyllä tosi kaunis ja laatu on ykkösluokkaa, kiitos Nena Sofia :)

      Delete
  8. Jollain jännällä tavalla tää mourulakka kiinnittää mun huomion, vaikka tää ei oo sellainen vihreän sävy, jota itselläni näkisin kynsillä. :o

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mä kyl ajattelisin että tää sopis kyllä sullekkin, kiitti Sonne :)

      Delete
  9. Todella kivat! :) Kiva väri, mutta omilla kynsillä nuo alkavat vain muistuttamaan Windows 98:n perusvihreätaustasta. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mac käyttäjä miettii täällä päänsä puhki että mikä pirun Windows :D

      Delete
  10. Mä tykkään tällaisista sävyistä ja sen takia mulle on kertynytkin niitä jo useampia samantyylisiä. Ehkä siksi tää ei tuntunut erityisen uudelta tai mullistavalta, vaikka kaunis onkin. Tosi upealta se silti näyttää sun kynsillä!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos Helmi, mulla ei ollut mitään vastaavaa joten olin heti että tää mulle tänks!

      Delete
  11. Tää oli kyllä livenä aika kiva, vaikka yleensä en niin vihreiden ystävä ole.. Jäi nyt kuitenkin vielä harkintaan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitti Emilia, onneks ei tarvii ihan joka lakasta seota!

      Delete
  12. Tuo pitäisi saada ihan vaan tuon etiketin takia.. :D Ja onhan värikin nätti! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No hei, sä sen sanoit Tuuli, pullo on puoli ruokaa ;)

      Delete
  13. mun täytyy vaan pysyä realistisena ja toitottaa itelleni että en tarvii tota! Siis jooo pullossa ja muiden kynsillä superkaunis, mutta jotenkin omille kynsilleni vaikee hahmottaa :O ei ihan mun väri ja olen aikaisemmin omistanut a-englandin sen yhden vihreän hololakan (jonka nimen just nyt unohdin!). se oli kaunis lakka, mutta en osannut pitää siitä kynsilläni jostain syystä

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tiedän Daniela tunteen, jotkut värit on vaan niitä joita on parempi vaan ihastella etäältä :)

      Delete
  14. Meow on mielettömän sievä, eikä pullo jää jälkeen lakasta! <3 Mun on ihan pakko saada tämä heti kun on taas rahaa ostella!

    ReplyDelete
  15. Tää on niin ihana<3 Meow oli ainut kokoelmasta mikä oli ihan pakko saada! Summerin ja Alicenkin kyllä silti ostin :D

    ReplyDelete

Jätäthän terveisesi! You can comment in English too!