2018-09-24

Ihanin syyslakka ikinä!

Jos jollekin on vielä epäselvää mikä on suosikki merkkini kynsilakka rintamalla niin halooo! Picture Polish tietty!

Jälleen kerran ilmestyi ihana kokoelma josta putkahteli ilmoille toinen toistaan kauniimpia sävyjä.

Olin juuri saanut matkalaukkuni pakattua kun havahduin että nehän on ilmestyneet ja räimin ostoskoriini pari lakkaa. Arvatkaa kun oli kiva tulla kotiin reissusta kun tiesi muutaman ihanuuden odottelevan postilodjussa!

Kaunein kaikista oli mielestäni Amber, ihana kinuski, syksyn ja kirpeän syysilman sekoitus.


Amber on niin ihana että jos en tietäisi sen olevan kynsilakkaa, nuolisin sitä. Kyllä, ehdottomasti nuolisin.



Yks nopee kuva vielä!


Amberin sekä muut Picture Polishin ihanuudet löydät CesarsShopista! Amber on tällä hetkellä loppu mutta on ennakkomyynnissä ja saapuu lokakuun alussa. Varmista että saat omasi, lakka on tajuttoman kaunis!



11 comments:

  1. Onko tämä enemmän lämmin kuin kylmä? Olen pähkäillyt tätä tosi paljon mutta hieman epävarmana vielä...mitään en uutuuksista ostanut mutta Amber vähän vaivaa :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kyllä tää lämpösen puolelle mun mielestäni menee, jos ois kylmä niin mulle ei kävis se värisävy. Upea ja uniikki lakka!

      Delete
  2. Tämä on niiiiiin hieno <3 sydän sulaa näitä sunkin kuvia katsoessa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitti Heidi, on kyllä kaunis ja uniikki sävy!

      Delete
  3. Tämä on kyllä ah niin ihana. Ostin sen heti ilmestyttyään, mutta odottaa jostain syystä vieläkin lakkausvuoroaan... Lääkkeet!

    ReplyDelete
  4. Ääh en osaa päättää tarvinko tän vai en :D mä en oikeen tykkään ruskeista, mut jotenkin tää houkuttaa. Etenki nyt ku mainitsit kinuskin :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo tää on kyllä niin ihana ja uniikki lakka. Pakko suositella!

      Delete
  5. Tää on kyllä herkullinen lakka. Kaunis ku mikä!

    ReplyDelete
  6. Lakkasin Cesarsilla yhden kynnen tällä mutta en siltikään oo ihan varma onko se nyt mun mielestä kiva vai ei :D Tuntuu et se näyttää kivalta kaikill muilla paitsi mulla.

    ReplyDelete

Jätäthän terveisesi! You can comment in English too!