2015-04-05

Ainu Anarkiakynnet? #ablecs15 Happy Easter

Houhouhou,

Oletteko valmiinaaaa? Joulupukki tulee! Eikäs kun pääsiäisnoita! Olen katsonut pään pyörälle ja silmät sikkuralle asti Sons of Anarchy-sarjaa joten saatan olla hieman rämäpäinen. Eli syytäkööt suolle väitteeti etteivätkö tv-ohjelmat sun muut verkkokalvoillemme välitetyt kuvat vaikuttaisi mieleemme.

Koska olen äärimmäisen huono seuraamaan mitään sarjaa televiissiosta, koska yleensä ensimmäisen jakson jälkeen herään seuraavaksi ehkä sarjan keskitienoilla siihen todellisuuteen, että hei eiks tästä se eka jakso ollut hyvä ja milloin tää aina tulikaan ja mikä kanava tää on ja mistä numerosta mun pitää painaa?



Lisäksi elämäni sekä työni on säännöllisen epäsäännöllistä niin kyttäilen sen minkä viitsin joko Netflixiltä taikka muutoin internetin syövereistä. Koska nyt jäin totaalisesti nalkkiin SOA:iin, olen katsonut sitä yötä myöden peiton alla kuulokkeet päässä ettei vieruskaveri häiriinny ja itse voin vipata viimeisellä silmäyksellä iipatin kuulokkeineen lattialle ennen totaalista simahtamistani. Olen niin iloinen, olin jo menettänyt toivoni että jaksanko ikinä keskittyä enää mihinkään!


No niin ja anarkiasta anarkiaan. Lupauduin tai ainakin epäilin ettei blogissani pääsiäiskynsiä nähdä. Tänään minussa nousi tietenkin pikku rebel-rabbit huutamaan vuoroaan. Nimettömässä oleva rebel-rabbit on decal K265-arkilta sekä peukussa  rimpsuluut samaisesta lapusta. Decalit ovat ostettu MiNails:stä sekä myös kaikki DaLe:n Aquarellet.
El Corazonit olen tilannut Hypnotic Polishilta. Kaikki pelittää niin kuin kuuluukin, tuo kädessäni näkyvä El Corazon-06 on hennomman vaaleanpunainen ja tuo DaLe:n Monet taas voimakkaampi pinkki.


Peukussa, nimettömässä sekä pikkurillissä Ginan valkoinen. Etu sekä keskarissa DaLe:n Icy Times 993 joka myös MiNails-myymälästä Turusta. Etu- sekä keskisormiin olen tehnyt leimat valkoisella jotka olen kaikki lakkaamisen ja leimaamisen jälkeen värittänyt eli roiskinut rääväpäisyyksissäni summanmutikassa erisorttisilla top aquarelle-lakoilla.



  • Dance Legend Icy Times 993
  • Dance Legend top aquarelle Monet, Malewich & Chagall
  • Gina Tricot White
  • Rica Whiteout & Blackout
  • El Corazon Aquarelle tints -06 & -01
  • Leimauslaatat MoYouLondon  Punk Collection -03 & Bundle Monster -305

Koska kyökistäni tulee pekonin tuoksu ja kuulin myös sanan avocado, otanpa tästä luutani ja lennän patojen ääreen! Pai-pai peipit! 






18 comments:

  1. Mää kuolen!!! Nää on ihan huikeet anarkiakynnet. Arvaa matkinko? Matkin, ähäkutti! Yritäpä estää :). Mä en sinuna poistais näitä kynsiä ikuna. Toi keskari on etenkin aivan mieletön!!! Mä meen nyt kattoon SOAa ja syömään mämmiä ja mököttään kun sun kynnet on nätimmät kun mun kynnet <3.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Älä ny hyvä ihminen kuale! Matki kuules pois vaan, mikäs sen huisinpaa :) Mäkin taidan ottaa jälkkäriksi vähän mämmiä eikä mun kynnet oo kyllä koskaan olleet nätimmät kun sun!

      Delete
  2. Sä lakkailet ja kuvailet hienoja kynsiä, kun sun keittiössä laitetaan pekonia ja avokadoa.... Mäki haluun!! Täällä voi kynsiä laittaessa korkeintaan haaveilla moisesta.

    Näissä kynsissä on jotain tosi onnistunutta. Vaikkakin mun sisäinen anarkistini on lähinnä nukkuvaa sorttia, niin nää osuu ollen kerrassaan hulvattomat! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo, mulla on tollanen privaatti kokki joka aina laittaa mulle ruokaa :) Kyllä kelpaa! Näistä nyt tuli tällaset hulluttelukynnet vaan :)

      Delete
  3. No hei nää on nyt kyllä ihan huiput kynnet! Ja anarkistipupukin pääsi mukaan tuoden himpun verran pääsiäistä mukaan anarkistitouhuun. Mä haluisin osata tehdä tällaiset kynnet mutta koska en osaa tyydyn siis ihailemaan näitä näistä kuvista :).

    Mun on nyt kyllä ihan pakko kokeilla tota SOAa kun kaikki kehuu sitä ja onhan siinä joku aika kivannäköine miesnäyttelijäkin silmänruokana. Ehkä löydän siten sisältäni jonkinlaisen anarkistin vois tehä hyvää.

    By the way, Doctor Whostakin löytyy 7 kautta Netflixistä :).

    Teillä tuntuisi olevan maukkaat pääsiäissafkat. Pekoni ja avokado maistuvat molemmat erittäin hyvälle, namnam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pekonilla ja avocadolla, yhdessä tai erikseen ei kait koskaan voi mennä hutiin. SOA on kyllä ollut törkiän hyvä ja pikku puumahan minustakin kaivautui kun Charlie Hunnamia katselee :D Pitänee kurkata sitä tohtoria, kiitti vinkistä :)

      Delete
  4. Replies
    1. Se oli suunnilleen näin: Söpöt anarkistikynnet! T: juuri ison suklaapupun parempiin suihin tuhonnut

      Delete
    2. Se hyppäs johonkin bittiavaruuteen? Kiitttiksii! Mäkin purasin yhtä pupua korvasta :)

      Delete
  5. Asennetta! Tykkään todellakin :)

    ReplyDelete
  6. Aivan mahtavat anarkisti-pääsiäiskynnet! <3 SoA on kyllä mahdottoman hyvä sarja, siihen on syytäkin jäädä koukkuun :D

    ReplyDelete
  7. Ooh, miten hienot! :D Sarjaa en itse ole katsonut kuin pätkiä sieltä täältä ja joku siinä omalla kohdalla tökkii, etten ole sitten koskaan aloittanut sen seuraamista Netflixistä. Pitäisi varmaan joskus katsoa useampi jakso ja sitten päättää onko se mielestäni hyvä vai ei. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitsa, mullakin meni tosi kauan ennen kuin aloin vaikka toi mun vieruskaveri on sitä jo katellut.

      Delete
  8. Nää on aivan huiput!!!!

    ReplyDelete
  9. Tosi upeet! Pitäis varmaa alottaa jo kattoo Netflixist tota sarjaa. Eihän se oo maannu mun omal listal ku vaa ikuisuude :D.

    ReplyDelete

Jätäthän terveisesi! You can comment in English too!